Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Stránka nemovitosti prodává moderně a efektivně

Stránka nemovitosti prodává moderně a efektivně

Vlastní webová stránka nemovitosti v aplikaci Chytrý Web Makléře je uživatelsky přívětivá, a kromě profesionální prezentace umí mnohem víc. Pomůže vám prodat (ale i nabrat) nemovitost za vyšší cenu než tradiční inzertní servery. Jak vlastní webová stránka nemovitosti prodává i nabírá? Odhalíme tajemství.

Jak prezentovat nemovitost

Nejtěžší úkol máte za sebou, získali jste důvěru prodávajícího a chystáte se připravit nemovitost k prodeji. Samozřejmě se budete věnovat homestagingu, dokonale zpracujete fotodokumentaci, připravíte 3D scan, video prohlídku, záběry z dronu, půdorysy.

Pak je ale třeba nemovitost představit kupujícím. Ten, kdo je o krok napřed a umí využít moderních nástrojů prezentace, dosahuje obvykle vyšší prodejní ceny.

Tradiční inzertní portály představí nemovitost v jednotné šabloně, ale každá nemovitost má vlastní duši a měla by mít možnost ukázat kupujícím v čem je jedinečná. A aby mohla nemovitost oslnit kupující, potřebuje dostatek prostoru a individuální přístup ke zpracování každé prezentace.

Vlastní webová stránka nemovitosti

Moderní a efektivní prezentace znamená vlastní webovou stránku nemovitosti, kterou můžete dále sdílet na sociálních sítích, jiných platformách nebo ji představit kupujícím. Vlastní webová stránka je pořád příjemnou novinkou, na zájemce působí neotřele a originálně.

Na vlastních webových stránkách je dostatek prostoru zdůraznit výhody, ukázat klady nebo příležitosti. Pozornost návštěvníka není rušena jinými nabídkami a zůstává uložena dlouho v paměti. Nepřítomnost otravných a problikávajích reklamních banerů přispívá ke klidnému pročtení inzerce.

Prezentace na vlastní webové stránce je podpořena osobní doménou makléře. Webová stránka nezaniká a podporuje makléře v práci i poté, co je nemovitost prodána.

Jaká je nejlepší vizitka dobře odvedené práce realitního makléře? Prodat nemovitost za vyšší, než je nabízená cena. Propojením webové stránky nemovitosti a případně i aukce nemovitosti cíle snadno dosáhnete.

Co vše můžete na stránce nemovitosti prezentovat?

Zjednodušeně vše, co vám nabízí běžné inzertní servery a mnohem, mnohem více.

Vyžaduje si vaše prezentace více než 30 fotografií, což je maximum na inzertních serverech, třeba proto, že se jedná o velký krásný dům?

Na stránce nemovitostíito není problém, fotografií můžete vložit na stránku kolik jen chcete.

Hodilo by se vám další video, kromě video prohlídky? Třeba nějaká reportáž o dané lokalitě, rozhovor s majiteli či cokoli dalšího? Ani to není problém, videí vložte, kolik potřebujete.

Dokumenty ke stažení? Delší texty? Půdorysy? Vizualizace? Vše, co si přejete. Je to vaše stránka a vy sem vložíte cokoli, co pomůže prodeji vámi nabízené nemovitosti. A váš klient? Bude nadšený z toho, co vše pro prezentaci jeho nemovitosti dokážete.

Nabízejte sociálně

Hotová webová stránka s dokonalými fotografiemi a videem je prvním krokem k propagaci. Pusťte ji na sociální sítě. Zapůsobíte nejdříve obrazem a získáte pozornosti. Zájemci si následně prokliknou doplňkové informace.

Nabídka na vlastní webové stránce má propojení na sociální sítě, ty jsou při prodeji často úspěšnější než tradiční inzertní servery. Sociální sítě vám zajistí vyšší dosah a osloví mnohem více potencionálních zájemců. Zároveň slouží jako propagace práce makléře, budují důvěru a povědomí o profesionální práci, tím přispívají k oslovení prodávajících.

A to je to nabírání nových nemovitostí, o kterých byla řeč v úvodu. Který majitel by nechtěl makléře, který odvádí tak skvělou profesionální práci pro prodej nemovitostí. 

A navíc. Vyžádá-li si to situace, z webové stránky nemovitosti snadno vytvoříte aukci nemovitosti. Aukcí získáte vyšší cenu než při tradičním prodeji. I po prodeji vám webová stránka zůstává jako součást portfolia a slouží k propagaci profesionálních služeb. 

Tradiční inzerce

  • unifikovaný vzhled,
  • omezený prostor pro popis,
  • bez možnosti vkládat doplňující dokumenty a informace,
  • limitovaný počet prezentačních fotografií,
  • omezený prostor pro video prezentaci,
  • nepředstaví dostatečně práci makléře!

Webová stránka aplikace Chytrý Web Makléře

  • webová stránka je originální a dává dostatek prostoru,
  • jedna nemovitost na jedné stránce získává plnou pozornost,
  • vlastní stránky makléře a nemovitosti jsou profesionální prezentací,
  • dovoluje představení každé nemovitosti individuálně,
  • má propojení na sociální sítě,
  • nabízí vytvoření aukce nemovitosti,
  • vytvoření inzerce je časově nenáročné,
  • informace o nemovitosti i makléři jsou na jednom místě,
  • možnost vytvoření libovolného počtu stránek.

A navíc i skvělý náborový argument.

50% ho
tovo

30 dní aplikace zdarma

Na jaký e-mail Vám můžeme poslat přístup do aplikace?

(pokud e-mail s přístupy nedorazí do 5 minut, zkontrolujte také hromadnou a spam složku)