Stále váháte s propagací na facebooku?
Nedávno vyšel na iprima.cz zajímavý článek o tom, že mladí lidé (do 24 let) opouštějí facebook a využívají více instagram a snapchat. ALE naopak starších lidí na faceboobku přibývá a celkově počet uživatelů facebooku neustále roste.
Na facebook přichází spousta lidí důchodového věku, aby byli ve spojení s lidmi, s nimiž by jinak komunikovali málo nebo vůbec. Mladí lidé označují facebook za “území starců”. Přesto počet měsíčně aktivních uživatelů Facebooku narostl na 2,4 miliardy (právě díky novým uživatelům nad 55 let) a 1,5 miliardy lidí využívá facebook každý den.
Počet registrovaných Čechů se zvýšil na 5,3 milionu, přitom polovině z nich je více než 35 let.
Zajímavé je, že názor většiny lidí, kteří facebook nepoužívají, je takový, že je to něco, co je přece pro mladé a je to pro mě složité a nemá smysl se tím zabývat. Podle statistik je ale opak pravdou. Tahle síť je pro starý :). Ještě v roce 2016 tomu tak nebylo, ale v letošním roce se čísla výrazně změnila. Facebook se stal běžnou součástí lidské komunikace.
Podívejte se na statistiku facebooku dle věku jejich uživatelů. Je to síť opravdu jen pro mladé?
V souvislosti s tím mě napadla otázka, jak staří jsou vlastně naši prodávající?
Prošla jsem si všechny své prodávající klienty za posledních 6 let. Nejmladšímu bylo 33 let, nejstaršímu 80. Věkový průměr všech mých klientů je 52 let.
Na Facebooku je 2,8 milionu Čechů, kterým je více něž 35 let. A 77 % Čechů vlastní nějakou nemovitost. Myslíte, že je to málo? Že opravdu nemá smysl se facebookem zabývat?
Jak na propagaci na facebooku a co všechno můžete na facebook dávat, jsem Vám psala v minulých článcích. Můžete si je přečíst na našem blogu: https://chytry-web-maklere.cz/blog