Proč používat chytrý web makléře?
Víte, jak nabírají nemovitosti moderní makléři a co dělají jinak, že se jim klienti ozývají sami? Ušetří čas, měně pracují a více vydělávají?
Jedním z nástrojů je web makléře - v současné době samozřejmost. Určitě i vy sami vyhledáváte na internetu. Pokud hledáte dobrou restauraci, dobrého kadeřníka, opraváře… Co se stane, pokud takového člověka na internetu nenajdete? Oslovíte toho, kterého na internetu najdete, má dobré reference, je Vám sympatický, má dostatek zkušeností a dozvíte se o něm vše, co Vás zajímá.
Pokud někdo není dohledatelný, věříte, že svou činnost opravdu vykonává a můžete se na něj spolehnout? Bohužel taková je dnes doba. Nebo možná bohudík?
Všechno si dohledáme na internetu, tak proč tam nebýt? Když je to ještě ke všemu tak jednoduché?
Díky Chytrému webu makléře můžete být na internetu během pár minut. Stačí kliknout na vyzkoušet zdarma. Zde si můžete stránky makléře vyzkoušet na 30 dní, bez dalších závazků. Doplníte si svojí fotografii, své reference, prodané nemovitosti, vytvoříte stránku přímo pro nabízenou nemovitost a mnoho dalšího.
Základní informace doplníte během pár minut, zakoupíte si doménu podle svého jména - za 200 Kč na rok a můžete mít hotovo - jste na internetu. Takhle jednoduše. Na vše najdete videonávody nebo poradí na podpoře. Nic jednoduššího nenajdete.
Chcete vidět, jak to vypadá, když Vás klienti oslovují sami, plní se vám databáze kontaktů a vy je můžete oslovovat, připomínat se jim a to všechno automaticky?
Myslíte, že to není možné? Ale ano, právě v této době je možné skoro vše.
Přímo pro realitní makléře jsou právě tyto stránky, které pracují za Vás. Prezentují Vás na internetu, sbírají Vám kontakty do databáze a rozesílají pravidelné informace všem vašim kontaktům.
S pomocí chytrého webu to dokáže opravdu každý. Stačí vyzkoušet.
Víte proč je důležité pracovat s databází kontaktů? Víte proč nejúspěšnější obchodníci označují databázi za zlatý důl?
Protože je to skutečně tak. Pokud věnujete trochu času a dáte si na hromadu všechny své e-mailové kontakty, kolik jich bude? 1000 nebo 2000? Vědí všichni tito lidé, že jste realitní makléř? Vědí všichni tito lidé, jak jste úspěšní, spolehliví a že tuto práci děláte již několik let?
Všichni tito lidé Vás mohou někdy potřebovat. Mohou Vás doporučit několika známým, mohou se o Vás zmínit v posilovně, na třídním srazu, v práci… Ano, ale pouze pokud se jim budete připomínat, budou mít pocit, že své práci opravdu rozumíte a že se ne Vás můžou spolehnout a co víc? Doporučit Vás dál.
Vše o čem píšeme je možné díky automatickému rozesílání článku z chytrého webu, který obsahuje také tzv. mailátor - nejdůležitější součást chytrého webu.
Pokud máte webové stránky, ale nemáte žádný magnet na kontakty a dále s nimi nepracujete, tak je to jen pěkná vizitka a nic víc. Přicházíte tak o 9 z 10-ti klientů a ani o tom nevíte.
Klikněte a vyzkoušejte Chytrý web makléře. Těch pár minut za to stojí a několikrát se Vám takto investice vrátí.