Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


K čemu je propagace webu na facebooku?

K čemu je propagace webu na facebooku?

V předchozích článcích jsem vysvětlovala proč je dobré zvyšovat na svém webu návštěvnost - jednoduše řečeno - jste lépe dohledatelní a také díky e-booku sbíráte kontakty.  

Dnes vysvětlím jak propagovat a co propagace způsobí.

Upozorňují, že propagovat nelze z osobního profilu, ale je nutné mít založenou Stránku na facebooku - je to velice jednoduché - v horním panelu kliknete na Vytvořit - Stránka a potom jen postupujete podle nabízených kroků

Co všechno můžete propagovat?

1. Propagace webu jako takového

V mém případě propaguji odkaz na své stránky www.sarkakubistova.cz.

Nejprve si zkontroluji v administraci webu Obrázek ke sdílení na sociálních sítích v Profil - SEO nastavení. Pokud nejste s obrázkem spokojení a chcete ho doplnit o text a mít správný rozměr, můžete využít zdarma například www.canva.com, která nabízí přímo rozměr obrázku pro reklamu na facebooku. Jen se zde zdarma zaregistrujete.

Obrázek nahrajete do administace - SEO nastavení a POZOR, někdy je nutné, aby si facebook tuto změnu uvědomil, odkaz na stránky, tedy u mě www.sarkakubistova.cz dát do tzv. ladícího nástroje facebooku https://developers.facebook.com/tools/debug/og/object/ 

Zde kliknete na Show ecisting scrape information a potom na Fetch new scrape information a uvidíte jak se Váš odkaz bude na facebooku zobrazovat. Někdy je nutné na Fetch new kliknout několikrát, než se načte správný obrázek. Rádi Vám s tím na podpoře poradíme, když se Vám to nepodaří.

Potom už jen vezmete svůj odkaz a vložíte do ho do políčka Napište příspěvek…., počkáte až se načte obrázek a kliknete na Sdílet.

Pod příspěvkem se Vám objeví tlačítko Propagovat příspěvek. Upravíte okruh uživatelů - doporučuji cílit na lokalitu, na kterou se specializujete, upravíte čas a částku.

Pro začátek si můžete vyzkoušet co udělá 200 Kč na 14 dní. Já propaguji většinou za 500 Kč na 14 dní.  

Co taková propagace způsobí?

Reklama mi běží zatím 4 dny. Vydáno bylo 190 Kč.

Osloveno 2500 lidí. 36 kliklo na odkaz.

Podle google analytics se návštěvnost mých stránek zvedla ze dvou lidí za den na 25 lidí za den.

Hlavně 2500 lidí ví, že jsem realitní makléřka plus mám 3 nové kontakty v databázi. Za 4 dny.

 

2. Propagace e-booku

Mým cílem je nejen o sobě dávat vědět, ale hlavně sbírat kontakty. K tomu mi na stránkách slouží e-book. Propaguji tedy webovou adresu: https://sarkakubistova.cz/e-book a na facebook se mi načte obrázek, který mám u e-booku. Pokud chcete obrázek upravit, tak opět canva.com má připravené šablony pro přebal knihy. Ten nahrajte v Nastavení - E-book - Obrázek e-booku.  

Výsledek? Reklama mi běží dva dny. Vydáno 50 Kč a v databází 29 nových kontaktů.

 

3. Propagace stránky nemovitosti

Stránku nepropaguji s cílem nemovitost prodat, ale ukázat jak pracuji a zároveň opět zvýšit návštěvnost svých stránek. Nesměřuji lidi na inzertní servery, ale k sobě na stránky.

Propaguji tedy odkaz https://sarkakubistova.cz/rodinny-dum-kolin a na facebook se mi načte úvodní fotografie nemovitosti. Příspěvek jsem propagovala za 500 Kč na 14 dní.

Výsledek? 4600 oslovených lidí, 135 kliknutí na odkaz. Podle google analytics zvýšení návštěvnosti stránek na 100 lidí denně. A nábor nové nemovitosti díky tomu, že se klientovi líbila moje prezentace na facebooku.

50% ho
tovo

10 dní aplikace zdarma

Na jaký e-mail Vám můžeme poslat přístup do aplikace?

(pokud e-mail s přístupy nedorazí do 5 minut, zkontrolujte také hromadnou a spam složku)