Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Jak využít YouTube k podnikání?

Jak využít YouTube k podnikání?

Mezi sociální sítě patří neodmyslitelně i YouTube.com. Zde si můžete založit vlastní účet, respektive vlastní kanál. Pomocí videí potom pěkně, názorně, vtipně a flexibilně ukázat jak vaše služby vypadají.

Díky YouTube kanálu nemusíte jen nabízet své služby, ale můžete rovněž tvořit mini upoutávky na zajímavosti v realitách, nové nemovitosti ve vaší nabídce, vkládat videoprohlídky…

Ještě lepší je, propojit to s vaší webovou stránkou, kde můžete na svůj kanál odkazovat a nemusíte vkládat videa přímo na stránku, kde třeba videa nemusí působit přehledně.

Pod odkazem na svém účtu a kanálu YouTube.com můžete mít také link na vaši webovou stránku.

Jak založit vlastní YouTube kanál

Není to vůbec složité, i když vás to nějakou chvilku práce stát bude. Začněte důkladnou a promyšlenou úvahou. Prvotní je určit si záměr, za jakým si YouTube kanál budete zřizovat. Jak?

Prostě si určete

  • Proč si chcete YouTube účet a kanál založit - Je to podobné jako každá jiná sociální síť – Facebook, Instagram atp. Stejně tak i na YouTube byste si měli odpovědět, proč vlastně jako makléř chcete být na internetu vidět. Prezentovat svou práci, průběh prodeje nemovitosti, jak se odlišujete od ostatních? 
  • Výhoda YouTube oproti jiným sociálním sítím je ta, že videa na něm nezapadnou, můžete je označit klíčovými slovy, rozřadit do seznamů, přidávat titulky, analyzovat počet zhlédnutí a videa stále zůstávají ve vašem kanálu přehledně viditelná. 
  • Co bude cílem tohoto YouTube kanálu - prezentace nemovitostí, prezentace realitní kanceláře, nábor makléřů, videoreference, rozhovory s klienty, vše dohromady? Pokud vaše videa nebudou mít co říci, jsou nesmyslná. Vždy buďte originální, sví a nebojte se realizovat vlastní nápady, Pokud budete kopírovat konkurenci nemá to šťávu ani význam. 
  • Na koho svůj YouTube kanál zacílíte - pokud se věnujete například více pronájmům, potom vaše videa budou zaměřena spíše na mladší generaci a styl prezentace tomu také musí odpovídat. Ale kupříkladu na seniory se zde moc cílit nedá, protože ti téměř na internetu nejsou a ještě méně na sociálních sítích. Pak by vám ani sebelepší videa nepomohla.
  • Jaká videa (obsahově i formou) na něm chcete ukazovat - na začátku je třeba zvolit styl, jakým budete videa tvořit a toho se držet (budete ve videu vždy v červeném saku, zvolíte si na začátek videa nějaké gesto, vlastní hlášku na závěr?). Je podstatné vědět, jakým směrem by se veškerá snaha měla ubírat. A nezapomeňte - důležitá je pravidelnost. Jen tak získáte rychle četnou a širokou fanouškovskou základnu.

 

Teď již stačí jít na https://www.youtube.com/ . Pokud máte účet na googlu, tedy e-mail od Gmail, můžete se rovnou přihlásit, v opačném případě je třeba účet vytvořit. Lze to přímo na YouTube. 

Nápovědu na vytvoření nového kanálu najdete zde.  

Zdroj: grfczech.cz

50% ho
tovo

10 dní aplikace zdarma

Na jaký e-mail Vám můžeme poslat přístup do aplikace?

(pokud e-mail s přístupy nedorazí do 5 minut, zkontrolujte také hromadnou a spam složku)